Společnost Mars slaví Den matek. Podporuje inkluzi, diverzitu a rovnost pohlaví na pracovišti

- Komerční sdělení -brilantní

Minulý rok společnost Mars, jeden z největších světových výrobců cukrovinek, čokolády, potravin a krmiva pro domácí zvířata, shromáždila a analyzovala názory více než 10 000 žen z 88 zemí a hledala odpověď na jedinou otázku: Co se musí změnit, aby více žen využilo svého plného potenciálu? Mars spolupracoval s týmem vědců z iniciativy Future of Marketing Initiative Saïd Business School na Oxfordské univerzitě, a zjistili, že mnoho žen bojuje s hledání rovnováhy mezi mateřstvím a kariérou. Letos, na Den matek, Mars využívá výsledky své studie k zavední změn. Naléhá také na další společnosti, aby se připojily k prosazování rovnosti pohlaví a zároveň podporovaly pracující matky.

Podle Světového ekonomického fóra zasáhla pandemie nejvíce matky: ztráta zaměstnaní u žen byla totiž v době pandemie dvakrát častější, než u mužů. Důvodem byl většinou fakt, že nebylo v silách žen udržet si svou každodenní práci a zároveň se starat o rodinu. Aby Mars zvýšil povědomí o naléhavosti tohoto problému, staví na výsledcích své crowdsourcingové kampaně nazvané #HereToBeHeard. Rozvoj talentů a rovnováha mezi pracovním a soukromým životem byly pro společnost Mars vždy hlavním cílem. „V Marsu se mi podařilo nasbírat zkušenosti na nejrůznějších pozicích napříč různými funkcemi, segmenty a regiony. Zároveň se však mohu soustředit i na svou rodinu. Byla jsem povýšena do vedoucí pozice, když jsem čekala jedno ze svých dětí, a pak jsem měla to štěstí, že jsem pracovala flexibilně. Mohla jsem tedy trávit více času se svou rodinou a přesto neztratit možnost budovat kariéru. Často jsem slýchával stereotyp, že vyšší pozici nemůže zastávat matka malých dětí. Je to příliš časově náročné a maminky malých dětí by ten tlak nezvládly. Chtěla jsem dokázat, že opak je pradvou. Do práce jsem se vrátila dříve, než se v ČR běžně očekávalo, když bylo dceři 9 měsíců. Nastoupila jsem ještě na vyšší pozici, než když jsem odcházela na mateřskou. Motivuje mě to podporovat i ostatní maminky,“ řekla Daniela Hlaváčková, marketingová ředitelka Mars Central Europe. Aby Mars navázal na výsledky kampaně #HereToBeHeard, v současnosti poskytuje všem svým středoevropským spolupracovníkům školení „Inkluze a Diverzita“. Od učení, jak se v práci rozvíjet, a jak vést produktivní rozhovory o polarizujících tématech, až po zkoumání a překonávání nevědomých předsudků. Dále se zde probírá, jak čelit izolaci v práci, nebo jak efektivně spolupracovat a vytvářet nové kontakty.

Čtěte také:

Víte, že ženy ukradly mužům podpatky ze šatníku?

Čtěte také:

Dlouhý rukáv, maxdélka a výrazný vzor! Toto je 9 šatů do zimního období

Čtěte také:

3 klíčové trendy v ženské kráse pro rok 2022! Víte, s jakým účesem zabodujete?

Čtěte také:

Toto je prý nejkrásnější úsměv v Hollywoodu! Žebříček ovládla slavná seriálová kráska

Čtěte také:

Do nového roku udělejte rázný krok! Toto je 9 kozaček, se kterými budete stát pevně na zemi

Čtěte také:

Síla recenzí v praxi, čeho si nejvíc všímat u recenzí obchodů radí 123jobs Media

Čtěte také:

Windows 11 – nový operační systém od Microsoftu

*******************************************************************************

Kontakt pro média

Pavla Pokorná

FleishmanHillard

pokorna@fleishman.com

O #HereToBeHeard

#HereToBeHeard je globální kampaň společnosti Mars, Incorporated, která přispívá k změně v oblasti genderové nerovnosti v rámci podpory pátého cíle udržitelného rozvoje OSN. Je součástí Full Potential, platformy Mars pro aktivní gender, jejímž cílem je posílit postavení žen a odstranit genderovou nerovnováhu v místech, kde pracujeme, v komunitách, kde získáváme suroviny a ve způsobu, jakým vytváříme naši reklamu.

Více informací o společnosti Mars naleznete pod tímto odkazem www.mars.com. Sledujte nás na sociálních sítích Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram a na YouTube. 

- Reklama -zpravy
- Komerční sdělení -pr článek

Redakce doporučuje

Články autora